Otázky a odpovědi

  • Co je to Ježíšek na sluchátku?

Ježíšek na sluchátku je speciální zážitková služba, která je primárně určena rodičům a jejich dětem.

  • Jak funguje Ježíšek na sluchátku?

Je to snadné. Vyberete si jeden z balíčků, vyplníte údaje o svém dítěti, zvolíte termín a čas, kdy má Ježíškova kancelář zavolat, a zadáte telefonní číslo, na které se bude volat. Uděláte si registraci a dokončíte objednávku, zaplatíte a už jen čekáte na hovor.

  • Proč se musím registrovat?

Protože posíláme nahrávku hovoru e-mailem, potřebujeme ho mít ověřený. Proto je nutná registrace, při které zasíláme do e-mailu speciální ověřovací link, díky kterému víme, že jste to opravdu vy.

  • Kdy a na jaké číslo mi budete volat?

Ježíškova kancelář bude volat ve vámi vybraném termínu a čase, který si v objednávce zvolíte. Volat bude na uvedené číslo z objednávky.

  • Můžu službu dítěti objednat, i když nejsem jeho zákonným zástupcem?

Ano, službu můžete objednat jakémukoliv dítěti, jen je potřeba uvést e-mail a telefon na jeho zákonného zástupce, od kterého potřebujeme souhlas, že hovor můžeme provést a nahrávat ho. Tento souhlas zašleme s dalšími informacemi a počkáme, až jej odsouhlasí.

  • Mohu službu objednat i pro dospělého, například pro manžela/manželku nebo pro kamaráda?

Jasně, službu můžete objednat komukoliv. Stačí vyplnit údaje ve formuláři a my už hovor zajistíme. Souhlasy a další informace získáme po telefonu.

  • Za jak dlouho mi objednaný balíček dorazí?

Balíček vám dorazí domů nejpozději do 7 pracovních dnů od uskutečnění hovoru s Ježíškovou kanceláří. Hovor v elektronické podobě však budete mít k dispozici už do dvou pracovních dnů ve svém účtu, tady na stránkách.

  • Proč dodání balíčku trvá tak dlouho?

V rámci balíčku od nás obdržíte hovor na paměťovém zařízení a speciálně graficky zpracovaný přepis všech sdělených přání. Připravit tyto věci do balíčku chvilku trvá. Jakmile bude ale vše připraveno, odesíláme kurýrem balíček k vám.

  • Co když se mi vybraný termín hovoru nehodí?

Nic se neděje. Stačí nám napsat na chatu zde na stránkách, případně na email info@jeziseknasluchatku.cz. Rovnou nám napište, kdy by se vám hovor hodil. Případně společně vybereme náhradní termín.

  • Z jakého čísla mi budete volat?

Po objednávce obdržíte informační email, kde bude uvedené i telefonní číslo ze kterého vám bude Ježíškova kancelář volat. Doporučujeme si ho pro větší zážitek z hovoru předem uložit.

  • Co když se bude dítě stydět a nebude se chtít s pomocníkem Ježíška bavit?

Pomocníci Ježíška prošli náročným školením, jak efektivně komunikovat s dětmi i dospěláky. Věříme tedy, že si poradíme i se stydlínem. Pokud by se i přes veškerou snahu pomocníka hovor nevydařil a dítko nám svá přání nesdělilo, zavoláme vám znovu v jiném termínu. Na náhradním termínu se domluvíme.

  • Co když se mi pomocník Ježíška nedovolá?

Pokud hovor nestihnete zvednout, nic se neděje. Zkusíme vám zavolat za chvíli znovu. Pokud by se nám to opět nepodařilo, napíšeme vám a případně se domluvíme na jiném termínu.

  • Mohu si sestavit vlastní balíček?

Obsah balíčku jsme pečlivě vybrali za vás. Dárečky jsou zvolené tak, aby podporovali tradice českých Vánoc a kreativitu dětí. Věříme, že je to bude bavit.

  • Mám dítě na hovor s pomocníkem Ježíška připravit?

Aby hovor proběhl co možná nejlépe, je dobré děti na hovor s Ježíškovým pomocníkem připravit. Jak na to vám pošleme v informačním emailu.